reklama

Reklama kontra sportovy zazitok

Ako cele Slovensko a myslim, ze aj vela inych krajin v tejto dobe zije olympiadou, presnejsie hokejom. Jasne, ze aj ja som z tych, ktori si radi zahulakaju, ked vidia puk v superovej sieti. K tomu este fistulovite prejavy komentatorov a mate o zazitok postarane. Sustredene sledujem tu malu vecicku ako sa presuva z jednej strany na druhu a hadam by som niekedy aj svojim pohladom pomohla dostat ju do siete protihraca. Sem-tam sa mrknem aj mimo hracej plochy. Na vacsine podujati podobneho typu mi hned udrie do oci mnozstvo reklam, ktore sa uz podla najnovsej mody dokonca aj pohybuju, defiluju, len aby co najviac uputali a bolo ich tam co najviac. Ok, vsetci vieme preco su tam, ale... Reklama nas prakticky ovlada, pomaly uz neexistuje miesto, kde by sa nevyskytla. Paradoxom je, ze cim lepsia reklama, tym vacsi brak predstavuje vyrobok alebo sluzba, na ktory sa vztahuje. Preto by som chvela zlozit poklonu usporiadatelom tohtorocnych ZOH. Okolo ladovej plochy tentoraz mozme vidiet len decentny nazov hlavneho mesta ZOH doplneny elegantnymi farbymi. Talaianko opat raz dokazalo, ze je centrom elegancie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Erika Kučerova

Erika Kučerova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím si po svete a sajem z neho jeho krásu s očami otvorenými a čakajúcimi na môj zajtrajšok...Okrem toho nekonečný romantik, plný realistických náhľadov:) Zoznam autorových rubrík:  Uletené haluzeChvílky zamysleniaRealita v plnej kráseNávraty do detstva

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu