reklama

Ako to v živote býva s predsavzatiami

Vo svojom doterajšom bláznivom živote som si už dala toľko prekliatych predsavzatí, že si už ani nepamätám čoho všetkého sa týkali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Vždy to bolo rovnaké. Chvíľka radosti, či akéhosi zadosťučinenia nad úspešným štartom a potom predpokladaný návrat do mútnych vôd.
Stále však pre mňa zostáva záhadou, prečo pri niektorých veciach dokážem byť naozaj silná a pre niektoré si musím znovu a znovu žmýkať šaty.
Úplne najzáhadnejšie na tom je to, že ma moje predsavzatia prepadávajú v tých najnevhodnejších a najmenej očakávaných chvíľach. A potom čosi-kamsi zase "stojím na kolejích, které nikam nevedou", prípadne "mé lásce na cestu" hraju a volám.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niektoré záhady asi musia zostať záhadami.

Nabudúce si namiesto ďalšieho predsavzatia radšej ľahnem do trávy a budem sa ticho dívať ako vietor odnáša zase jedno zbytočné snaženie sa o nemožné.

Erika Kučerova

Erika Kučerova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím si po svete a sajem z neho jeho krásu s očami otvorenými a čakajúcimi na môj zajtrajšok...Okrem toho nekonečný romantik, plný realistických náhľadov:) Zoznam autorových rubrík:  Uletené haluzeChvílky zamysleniaRealita v plnej kráseNávraty do detstva

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu