Ako cele Slovensko a myslim, ze aj vela inych krajin v tejto dobe zije olympiadou, presnejsie hokejom. Jasne, ze aj ja som z tych, ktori si radi zahulakaju, ked vidia puk v superovej sieti. K tomu este fistulovite prejavy komentatorov a mate o zazitok postarane. Sustredene sledujem tu malu vecicku ako sa presuva z jednej strany na druhu a hadam by som niekedy aj svojim pohladom pomohla dostat ju do siete protihraca. Sem-tam sa mrknem aj mimo hracej plochy. Na vacsine podujati podobneho typu mi hned udrie do oci mnozstvo reklam, ktore sa uz podla najnovsej mody dokonca aj pohybuju, defiluju, len aby co najviac uputali a bolo ich tam co najviac. Ok, vsetci vieme preco su tam, ale... Reklama nas prakticky ovlada, pomaly uz neexistuje miesto, kde by sa nevyskytla. Paradoxom je, ze cim lepsia reklama, tym vacsi brak predstavuje vyrobok alebo sluzba, na ktory sa vztahuje. Preto by som chvela zlozit poklonu usporiadatelom tohtorocnych ZOH. Okolo ladovej plochy tentoraz mozme vidiet len decentny nazov hlavneho mesta ZOH doplneny elegantnymi farbymi. Talaianko opat raz dokazalo, ze je centrom elegancie.