reklama

Keď nás život učí byť ľuďmi

Včera som ešte bola tou, čo nevedela. Čo nepoznala pocit, keď niekto zostane stáť a iný sa pohne vpred.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

 Možno by sa dalo povedať, že to tak bolo lepšie, ale...nebolo. Všetko treba prežiť.

Nikdy som sa nad tým nejako zvlášť nezamýšľala, myslela som si, že viem, čo sa vtedy cíti. Veď to poznáte. Stále si myslíme, že dokážeme aj nemožné. Že vieme pochopiť.

Zatiaľ čo väčšina ľudí cíti ľútosť a pocit straty, ja som cítila hnev. Isteže mi to nebolo jedno, ale keď som to do hĺbky prebrala, prišla som na to, že nič sa predsa nekončí, ale presúva do inej roviny. Každým dňom zisťujem, že do oveľa lepšej.

A čo ten hnev? Aj ten kamsi upadol. Na začiatku nebolo vôbec jednoduché prežrieť, že som to tentoraz nebola ja, ktorá sa pohla vpred. Neboli to moje pravidla, ktoré sa dodržiavali.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niežeby som si myslela, že som čímsi výnimočná alebo niečo podobné, len som skrátka nečakala, že sa mi niečo také prihodí. Vždy som to bola ja, kto z „boja“ odchádzal „víťazne.“ Aj keď TENTO „zápas“ nemá víťazov ani porazených, len spolubojovníkovJ  

Človek rastie skúsenosťami, ktoré mu život prináša. V tomto je život naozaj zvláštny. Hladká nás, bije, prináša, berie, ale hlavne učí. Učí nás byť silnejšími a lepšími.

Erika Kučerova

Erika Kučerova

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Chodím si po svete a sajem z neho jeho krásu s očami otvorenými a čakajúcimi na môj zajtrajšok...Okrem toho nekonečný romantik, plný realistických náhľadov:) Zoznam autorových rubrík:  Uletené haluzeChvílky zamysleniaRealita v plnej kráseNávraty do detstva

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu